Αναζήτηση

Συχνές Ερωτήσεις

Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;

Προκειμένου να παραγγείλετε κάποιο προϊόν απο inlux.gr θα πρέπει να το επιλέξετε και να κάνετε click επάνω στη φωτογραφία ή την περιγραφή του προιόντος. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε το επιθυμητό χρώμα/μέγεθος και να πατήσετε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ“. Όταν ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, θα πρέπει να κάνετε click στο cart icon που βρίσκεται στο επάνω-δεξιά μέρος της σελίδας και να επιλέξετε “ΑΓΟΡΑ“. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης είτε ως εγγεγραμένος χρήστης. Έπειτα, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της αποστολής καθώς και να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και να κάνετε click στο “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ“. Κατόπιν της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας θα λάβετε email επιβεβαίωσης απο εμάς!

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι ακόλουθοι:

  • Πιστωτική κάρτα
  • Paypal
  • Vivawallet
  • Αντικαταβολή ( Διαθέσιμη μόνο για αποστολές εντός Ελλάδος)
  • Μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;

Οι αγορές που πραγματοποιούνται απο inlux  αποστέλλονται βάσει της μεθόδου αποστολής που έχετε επιλέξει κατά τη διαδικασία του checkout. Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος πραγματοποιούνται μέσω της Speedex, ACS, Ελτά Courrier, Γενική ταχυδρομική και σε μεγαλύτερα δέματα αποστέλλονται με μεταφορική στην περιοχή σας.

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος ;

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών εδώ

Πώς παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία παραγγελίας, θα δείτε στην οθόνη σας το μήνυμα «Η παραγγελία σας λήφθηκε με επιτυχία» και θα εμφανιστεί και ο κωδικός της παραγγελίας σας καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία. Επίσης θα σας αποσταλεί email με όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την παραγγελία σας.

Μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας εδώ.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές Απο 150€ και πάνω. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν!

Και τα έξωδα κάτω τον 150€ εναλλάσσεται αναλόγως με την περιοχή σας και τον όγκο προϊόντων. Μια ενδεικτική τιμή είναι απο 6,00€ – 45,00€

  • Τα έξοδα αποστολής – μεταφορικά λόγο τον συνθηκών μπορεί να αλλάξουν.

Χρόνος παράδοσης: 1-4 εργάσιμες ημέρες στα αστικά κέντρα, 4-9 εργάσιμες ημέρες σε  νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές

Δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου!

Εάν δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποστολής, στείλτε μας email με τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας στο sales@inlux.gr και εμείς θα κάνουμε ότι καλύτερο για να εντοπίσουμε και να διασφαλίσουμε την παραλαβή σας.

Πρέπει να κάνω εγγραφή για να αγοράσω;

Για να πραγματοποιήσετε παραγγελία δεν είναι απαραίτητο να κάνετε εγγραφή/δημιουργία λογαριασμού. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ως απλός επισκέπτης καταχωρώντας κάθε φορά τα απαιτούμενα στοιχεία. Προτείνουμε να δημιουργήσετε λογαριασμό καθώς την επόμενη φορά που θα κάνετε παραγγελία, τα στοιχεία σας θα είναι ήδη αποθηκευμένα και η διαδικασία θα γίνει πιο γρήγορα.

Ξέχασα τον κωδικό μου! Τί να κάνω;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας πατήστε στο σημείο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” και αφού καταχωρήσετε το email σας, θα λάβετε οδηγίες σχετικά με την επαναφορά του λογαριασμού σας.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Μπορώ να προσθέσω κάποιο προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια παραγγελίας” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1-2 ώρες από την πραγματοποίηση της.

Η πληρωμή μου απέτυχε ή δεν ολοκληρώθηκε

Εάν οι πληρωμές σας αποτυγχάνουν ή δεν ολοκληρώνονται, πρόκειται συνήθως για πρόβλημα με την κάρτα. Για την επίλυση, ελέγξτε τα παρακάτω ώστε να δείτε γιατί δεν πραγματοποιήθηκε η πληρωμή σας. Αν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε με την τράπεζα ή τον πάροχο καρτών σας για βοήθεια.

  • Ελέγξτε το υπόλοιπο σας και βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετό ώστε να καλύψει την πληρωμή. Χρησιμοποιήστε διαφορετική μέθοδο πληρωμής, εάν έχετε.

Η κάρτα σας έληξε ή δεν είναι έγκυρη;

  • Ελέγξτε εάν ο αριθμός της κάρτας σας και η ημερομηνία λήξης είναι σωστά.

Είναι εγκεκριμένη η συναλλαγή σας από την τράπεζα ή τον πάροχο της κάρτας σας;

  • Επιβεβαιώστε με την τράπεζα ή τον πάροχο της κάρτας σας εάν η συναλλαγή είναι εγκεκριμένη ή όχι.

Υποστηρίζεται ο τύπος της κάρτας σας;

  • Mastercard
  • VISA
  • American Express
  • Diners
  • Discover
  • JCB

Είναι ενεργοποιημένη η κάρτα σας;

  • Εάν είναι καινούρια η κάρτα, βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργοποιημένη.

Είναι ενεργοποιημένες οι online/διεθνείς αγορές;

  • Ρωτήστε τον πάροχο της κάρτας ή την τράπεζα σας εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας για διαδικτυακές και διεθνείς αγορές.

Επιτρέπονται στην κάρτα σας οι συναλλαγές στο προτεινόμενο νόμισμα;

  • Προσδιορίζουμε το νόμισμά σας με βάση την τοποθεσία σας. Ελέγξτε ότι είναι σωστό και ότι επιτρέπονται στην κάρτα σας οι συναλλαγές σε αυτό το νόμισμα.

 

Για Κάθε άλλο ενδεχόμενο ακυρώσεις πληρωμής που δεν έχει εγκριθεί και δεν περιλαμβάνετε παραπάνω, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το inlux.gr

sales@inlux.gr

23130 86337

6972 546677

Πάντα στην Διάθεσή σας!

 

Back to Top
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας